Reto musical

by - miércoles, julio 20, 2011

Bueno, en fb y en twitter salió esto de un reto musical por 30 días, puede ser una buena excusa para postear, así que acá voy

Día 01 - Tu canción favorita



Don´t speak


You and me
We used to be together
Every day together always
I really feel
I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me 'cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me 'cause it hurts

Our memories
They can be inviting
But some are altogether
Mighty frightening
As we die, both you and I
With my head in my hands
I sit and cry

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me 'cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me 'cause it hurts

It's all ending
I gotta stop pretending who we are

You and me
I can see us dying ... are we?

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me 'cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me 'cause it hurts
Don't tell me 'cause it hurts
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't speak
Don't speak
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
I know you're good
I know you're good
I know your real good

Hush, hush, darling

Creo es la mejor definición de lo que se siente al perder un verdadero amor, por eso creo que la amo, porque nada duele más que perder a tu mejor amigo

You May Also Like

2 comentarios

  1. Auch, ni que lo digas, porque no es tan fácil encontrar a alguien con quien compartir la vida de manera orgánica como a un amigo, mal plan por tal situación Campanula :(

    ResponderEliminar
  2. UUchale.. esa canción me trae recuerdos de un viejo amoooOorsh! Muy buena! :D

    ResponderEliminar

Hola, espero leer tu opinión, para mi es sumamente agradable saber que pasaste por acá.